Hogy kommunikáljunk, ahhoz erőre van szükség – Vida Gusztáv, a Rewind Kreatív Ügynökség alapítója, kreatívigazgató, kreatív szakember
„Kialakult versenyhelyzet az összes civil alapítvány és nonprofit területén. Versenyelőnyt jelent, ha valaki tud tömeget megszólítóan kommunikálni, artikulálni egy problémát” – hívja fel a figyelmet Vida Gusztáv kreatív szakember, a Rewind Creative Agency alapítója, akivel a civilek, nonprofitok és alapítványok kommunikációs lehetőségeiről beszélgettünk a Krízisek és pofonok podcast legfrissebb epizódjában. A kreatívigazgató hozzáteszi, nekik nem ügyfeleik, hanem ügyeik vannak és az ügyek alá rendelődnek be ügyfelek és projektek.
„A túlzott profizmus nem biztos, hogy befogadható abban az állapotban, amikor még mindenki az ösztöne és a szíve hajt és azok a legjobb dolgok, amiket saját maguk csinálnak meg. A túl kicsi szervezet nem tud énazonos sem lenni sem azzal, hogy megérkeznek idegen figurák az ügynökségi világból kommunikációról beszélnek idegen szavakkal” – magyarázza Vida Gusztáv a Krízisek és pofonok podcastban. A kreatív szakember tapasztalatai szerint az alapítványok vágyják a jó ötletet, de úgy hogy annak direkt hatása legyen az ő mindennapjaikra. „Úgy kell éreznie az adományozónak minden egyes hónapban, hogy ez volt a legjobban elköltött 5000 forintom” – mondja el a rendszeres támogatók megtalálásával, megtartásával kapcsolatban a Rewind kreatívügynökség alapítója.