Kérjen segítséget, amikor kommunikációs kihívások elé kerül!
Időnként nem úgy mennek a dolgok, ahogyan előre elterveztük, vagy ahogyan legszebb álmainkban remélnénk. Hosszú évek fáradságos munkájával megszerzett szakmai hírnevünk, cégünk reputációja egy pillanat alatt veszélybe kerülhet. Krízishelyzetben kulcsfontosságú az átgondolt, hatékony, professzionális kommunikáció!
Krízisben ön előtt számtalan feladat tornyosul, köztük olyanok is, amelyek egészen új kihívásokat jelentenek. Szükségessé válnak a bejáratott sajtókapcsolatok. Meg kell szervezni, fel kell gyorsítani a meggyőző belső kommunikációt. Sok esetben ki kell építeni a hatóságokkal, külső érdekgazdákkal való együttműködés hatékony módját. A médiabeli kommunikáció, a közösségi médiában megjelenő üzenetek hosszú távon befolyásoljak a reputációt, szakmai jó hírnevet.
Ha válsághelyzetet él át a cége, vagy kríziskommunikációra kényszerül személyes márkája megvédése érdekében, szüksége lehet szakemberek támogatására. A bizalom megtartására, visszaépítésére, a jó hírnév megőrzésére bejáratott, sokszor bizonyított technikák, kommunikációs eljárások állnak rendelkezésre.
Ahogyan a szakmai, üzleti életének más területein, itt is érdemes szakértőre bízni azokat a területeket, amelyekben nincs kellő jártassága.
A válságkommunikáció során, krízismenedzsment alkalmával kérjen tanácsot, konzultáljon szakértővel, mielőtt a fajsúlyos döntéseket meghozza. Csökkentheti a kockázatot, lépjen mielőbb!