Tag Archive for: kommunikáció

„A pénzügyi piacokon a legfontosabb, hogy az ember ne legyen magabiztos” – Bebesy Dániel, pénzügyi alapkezelő

„A legrosszabb, ami történhet, hogy nem kételkedsz magadban” – állítja Bebesy Dániel, pénzügyi alapkezelő a Krízisek és pofonok podcast legfrissebb epizódjában. A pénzügyi szakember szerint a magabiztosság veszélyezteti leginkább a sikeres döntéshozatalt, hiszen a legfelkészültebb, legtöbb információval rendelkező befektetők sem mehetnek soha biztosra.

„Akinek nagyon érzékeny a lelke, az ne menjen diplomátának” – dr. Balázs Péter volt külügyminiszter

„A zöldposztós asztalok mögül kijött a diplomácia, egy közparkban zajlik bábszínház-szerűen, ahogy palacsintasütővel vágják egymást fejbe” mondja el az utóbbi évek diplomáciai fejleményeiről dr. Balázs Péter volt külügyminiszter a Krízisek és pofonok podcast legújabb epizódjában. A diplomata azért hozzátette, a szűkkörű, négyszemközti beszélgetésekben ettől eltérhet a tónus.

„Egy jó párosnál szemvillanásból tudják, ki lesz a kekec és ki lesz az együttérző” – Réti László, volt rendőrkapitány

„Ha nem tudjuk bizonyítani, hogy mit csinált az illető, akkor teljesen felesleges vele üvöltözni. Ha tudjuk bizonyítani, hogy mit csinált, akkor meg szintén teljesen felesleges vele üvöltözni” – mutat rá a volt rendőrkapitány.

„Stresszhelyzetben felerősödik a természetes stílus, nem működik a maszk” – Marjai Viktor kommunikációs viselkedés stílus szakértő

Mindenki egyedi a viselkedése, mindenkinek megvan a saját stílusa, működési módja, de bizonyos elemek, bizonyos viselkedések azért felismerhetőek – ezeket a mintázatokat mutatja meg a DISC módszer, amelyről a Krízisek és pofonok podcast legújabb epizódjában beszélgettünk Marjai Viktor kommunikációs viselkedés stílus szakértővel.

A civil szervezetek nem kapucnis pulcsi tervezésére jöttek létre – Méth Barbara marketing kommunikációs szakember

Az adományozás és a jótékonykodás a tehetetlenség érzetének legyőzésére tett próbálkozás, vallja Méth Barbara, aki marketingszakemberként közel egy évtizedet töltött el a nonprofit szférában egy civil szervezetet támogatva szaktudásával. Az egy százalékos kampányok finisében indokolt volt erről a témáról beszélgetni a Krízisek és Pofonok podcastban is.
Konferencia Előadó

Konferencia előadó: Előadás-varázs

A rendezvények világa valóban varázslatos, és egy-egy jól sikerült, emlékezetes előadás tényleg napokra bearanyozhatja mind a résztvevők, mind az előadók lelkét.