„Az az út, ami a reptérről a csodálatos városba vezet, lehetne még szebb” -Papp-Váry Árpád, a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem marketing mesterképzésének vezetője, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke, márkadoktor
„Az országok szlogenjei nagyon sok esetben felcserélhetők” – mutat rá Papp-Váry Árpád, a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem marketing mesterképzésének vezetője, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke, márkadoktor a Krízisek és pofonok podcast legfrissebb epizódjában. A szakemberrel országmárkákról, országok imázsépítéséről és propagandájáról beszélgettünk. Szóba került Borat és Kazahsztán, Cristiano Ronaldo és Portugália, Drakula, Erdély és a lengyel vízvezetékszerelők is. „A legtöbb országról alig pár dolog jut eszünkbe. És még az ott élők sem feltétlenül hiszik el, hogy erre lehet építeni” – magyarázza Papp-Váry Árpád.