„Az egó az nem fér bele a mi munkánkba” – Ferenczi Szonja, social media stratéga, a Loud communications ügyvezetője

„Nem a konkurenciával versenyezünk, hanem mindenkivel” – hívja fel a figyelmet Ferenczi Szonja, social media stratéga, a Loud communications ügyvezetője a Krízisek és pofonok podcast legfrissebb epizódjában, azzal kapcsolatban, hogy mi a legfontosabb szempont egy közösségi média stratégia összeállításakor. A szakember rámutat, nem lehet akkor előtérbe kerülni, ha senki nem nézi a tartalmat. „Ahhoz viszont, hogy az ügyfélnek minőségi vizuális tartalmai legyenek, meg jó posztjai, ahhoz nagyon-nagyon sokat kell dolgozni” – húzza alá Ferenczi Szonja, aki saját bevallása szerint akkor tud együttműködni az ügyfelekkel, ha azt látja rajtuk, hogy ők is lelkesek.

Az ügyfelek ugyanakkor sokszor úgy vágnak bele a kommunikációba, hogy nem tudják, mit akarnak magukról kommunikálni. „Meg kell találnom, hogy a létező marketingeszközöket hogyan fogom lefordítani az ügyfelem szolgáltatására vagy termékére. Ha ez sikerül, akkor jól tud működni a kommunikáció” – mondja el Ferenczi Szonja, aki arról is beszél, nem való mindenkinek a közösségi média, és az is előfordul olykor, hogy valamilyen tervezett tartalomról le kell beszélni az ügyfelet. „Soha nem gondolok úgy az ügyfelekre, hogy nem elég izgalmas” – vallja a social media stratéga, aki a legszürkébb, legunalmasabbnak tűnő témákban is megtalálja azt a kommunikációs szálat, ami érdekessé teheti az ügyfelét a közösségi médiában.