Tag Archive for: marketing

„Az egó az nem fér bele a mi munkánkba” – Ferenczi Szonja, social media stratéga, a Loud communications ügyvezetője

„Nem a konkurenciával versenyezünk, hanem mindenkivel” – hívja fel a figyelmet Ferenczi Szonja, social media stratéga, a Loud communications ügyvezetője a Krízisek és pofonok podcast legfrissebb epizódjában, azzal kapcsolatban, hogy mi a legfontosabb szempont egy közösségi média stratégia összeállításakor.

„Nekem nincs szükségem hűtőre – nekem arra van szükségem, hogy hideg legyen a sör és ne romoljon meg a párizsi” – Kőszegi András márkatanácsadó

Szó esik arról, hogy az erős márka az egyik legnagyobb versenyképességi erő. Minden tudás másolható, innovációk lekoppinthatóak, sokszor már a megjelenés előtt – de a márka hitele és ereje biztosítja a versenyelőnyt hosszú távon is.

A civil szervezetek nem kapucnis pulcsi tervezésére jöttek létre – Méth Barbara marketing kommunikációs szakember

Az adományozás és a jótékonykodás a tehetetlenség érzetének legyőzésére tett próbálkozás, vallja Méth Barbara, aki marketingszakemberként közel egy évtizedet töltött el a nonprofit szférában egy civil szervezetet támogatva szaktudásával. Az egy százalékos kampányok finisében indokolt volt erről a témáról beszélgetni a Krízisek és Pofonok podcastban is.